Kononnya Nak Balas Dendam?

Kononnya Nak Bals Dendam
 
Seorang wanita telah membuat kejutan apabila memuat naikkan kesahnya dengan sengaja tela menyebarkan HIV kepada lelaki-lekaki yang telah mengadakan hubungan seks dengannya. Wanita yang masi remaja ini merupakan seorang pelajar Universiti Kabarak di Nakuru, beliau telah membuat pengakuan telah menyebarkan HIV lebih pada 300 lelaki setakat ini.
 
 
Remaja ini masih berusia 19 tahun, membuat pengakuan melalui status akaun Facebook nya. Dalam kenyataan dilaman Facebook tersebut, remaja ini mensasarkan untuk menyebarkan HIV yang dihidapinya sekurang-kurangnya kepada 2000 lelaki.
 
Remaja yang tidak diketahui namanya itu juga menceritakan bagaimana dia boleh dijangkiti HIV. Ianya berlaku apabila seorang lelaki yang ditemuinya disebuah parti tela mengadakan hubungan seks dengannya selepas mereka mabuk. Lelaki berkenaan telah menidurinya disebuah hotel dan ketika dan ketika dia sedar seorang lelaki ada bersebelahannya yang bernama Javan nasib baik bukan jamban!
 
Remaja ini bertanya kepada lelaki tersebut, adakah mereka telah melakukan hubungan jenis. Lelaki itu mengaku dan mengatakan ia pakai kondom.
 
Namun sebaliknya, ketika remaja ini pergi mandi, kemudian mendapati ada kesan air mani di kemaluannya.
"saya mahu bunuh diri" tulisnya.
"Saya takut akan hamil ataupun dijangkiti HIV" tulisnya lagi
 
Selepas kejadian itu, dia telah membuat ujian dan didapati positif  HIV. Oleh kerana itu dai bertekad akan menjangkitkan HIV itu kepada seberapa ramai lelaki yang boleh, targetnya sekurang-kurangnya 2000 lelaki.
 
Huraian Aneka Post: Kalau dah dasarnya sememangnya "biang" Janganlah itu semua dijadikan alasan. Kononnya takut hamil tuuu..yang cari 2000 lelaki tu apaal?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan