Seorang Lagi Memileki Simulator

Seorang Lagi memileki Simulator
Semangat yang tinggi: Richard Hucthinson dengan Boeing 737-800 penerbangan simulator beliau.

Seorang pilot Wannabe tela membelanjakan wang yang banyak menukar bilik tidur diubahsuai seperti didalam kopkit replika Boeing 737. Penerbangan simulator Richaard Hutchinson adalah hampir sama dengan perkara yang sebenar - lengkap dengan potensi kerosakan mekanikal dan keadaan cuaca buruk.

Pengawal keselamatan Richard boleh berlepas dari mana-mana lapangan terbang di dunia dengan kerap berlaku di penerbangan fantasi ke lokasi eksotik. Beliau berkata: "Semua suis dan lampu kerja, Syarat-syarat adalah kira-kira 99% realistik.

"Saya pernah terbangkan pesawat sebelum ini tetapi say fikir jika saya perlu saya sentiasa boleh. "Tetapi anda sentiasa belajar. Saya mempunyai simulator selama lima tahun dan masih ada perkara yang saya belajar sekarang. Ia baik hobi yang menyeronokkan".

Richard . Peterborough, Cambs, peralatan dan perisian dari seluruh dunia untuk membina simulator beliau perolehi. Beliau membolehkan peminat pesawat lain menggunakannya dan juga memjemput Risalah saraf untuk menyertainya dan mengatasi ketakutan mereka.

Richard, 58, berkata: "Saya seorang telah datang di sini yang tidak akan pergi dalam kapal terbang dan kemudian pergi bercuti di kapal terbang buat kali pertama".

Richard belajar dari bapanya, yang berkhidmat dalam RAF, tetapi isterinya Sally, 52, tidak berkongsi lansung dengan minat beliau. Beliau berkata: "Dia lansung tiada berminat, tetapi dia tidak menghalang saya memileki simulator, sekurang-kurangnya dia tahu dimana saya".

Tiada ulasan:

Catat Ulasan